lördag 4 april 2015

ÄNGLAR FINNS - BLÅVITT KORT

Det var roligare än jag trodde att göra ängelkort... :-).
Här är ännu ett kort, där jag använt mig av den ängelstämpel jag designat åt Vilda Stamps - stämplad och nedkrympt på krympplast :).



Visst är det lätt att tänka på fotbollslaget BlåVitt när man ser det här... Med änglavingar och allt :)... Jag har också lätt att tolka svirlarna som vågor... Så det är ju rätt så käckt att ha detta som ett havstemakort också :).

Jag har stansat ut vingarna med Cheery Lynns underbara vingar-stansmall (Wings).

Den fantastiska "får mig att tänka på vågor"-stansmallen från Spellbinders heter Decorative accents - och passar bra till Labels 41-serien.


Jag har färgat in vissa delar av stansmallen med distressfärg (dyna + handtag).

Stämpeln Änglar finns heter V819 (Vilda Stamps).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar