fredag 25 november 2011

FAUX METAL FRAME CARD

Ja, jag kallar detta kort för ett falsk metall-ramkort. Det var (Madame) Mim, en av inspiratörerna hos Scrap & Hobby som fick mig att göra detta alster till gårdagens specialvikta kort-kurs :).





Jag har alltså gjort en ram - av papper - som jag sedan täckt med aluminiumtejp.



Jag har stämplat en julsångstext på ett separat papper och fäst den på baksidan av ramen.


Och sen har jag gått lös med fina dekorationer...


 Här kan du se den in filmform:

4 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt kort!!!!
    Måste jag prova!
    Går det att öppna också?
    kramizz

    SvaraRadera
  2. Ojojoj!!! Detta är verkligen riktigt läckert!!! Sååå snyggt, välgjort och annorlunda. Gillar blandningen av den vackra texten och den ruffiga metallen...

    Tack goa du för kommentaren inne hos mig, jag blev jätteglad och det betyder mycket för mig, speciellt när det kommer från dig!

    Hoppas du får en skön lördag!

    SvaraRadera
  3. Wooow såå fantastiskt snyggt

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det där metallmaterialet. Det är så användbart. Häftig ram.

    SvaraRadera