fredag 15 december 2017

ETT BLÅTT LOTS OF LOVE AT CHRISTMAS-KORT ÅT VILDA STAMPS

Egentligen tänkte jag gjort ett s k Dutch fold card, men kände till slut för att göra ett portkort (dubbeldörr-kort) (gate fold card) :). Det var länge sedan jag gjort ett sådant och jag kände för att nyttja mina dubbelsömstansmallar från CreaLies :). 


De engelska textstämplarna har jag designat åt Vilda Stamps.


Jag har använt mig av både kvadratiska, rektangulära och runda dubbelsöm-stansmallar från CreaLies.


Jag har till och med fixat insidan den här gången, med en annan stämpel från samma stämpelset med engelska jultexter från Vilda Stamps.


För att få till stämplingen på ett bra sätt på lättgrängat akvarellpapper, har jag stämplat med hjälp av We R Memory Keepers Precision Press (stämpelpositionerare). Jag har använt svart stämpeldyna, som återger smådetaljer på ett utmärkt sätt (VersaFine). 

 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar