lördag 25 mars 2017

ETT KORT MED STÄMPLAR FRÅN DYLUSIONS - HUND OCH VÄXTER

Just nu är jag i ett Dylusions-stim. Det är himla kul att få en nytändning med både gamla och nya stämplar :).
Jag har också testkört de nya Dylusions-pennorna. De har en tunn spets och bläcket är flytande. Det är inte någon direkt färgläggningspenna, men de är bra att skriva med, kan jag tänka mig :).



Jag har använt mig av följande stämpelset:

Doodle parts




Around the edge


Oodles of foliage


Puppy dog tales


Say what you mean (uttrycket Change for noone and believe in who you are)
Jag har färgat in ett vitt papper med olika färger av Archival ink och sedan stämplat uttrycket flera gånger och klippt ut en rad av vardera färg.



Sömmarna som går runt det vita papperet, har jag stämplat med Gabis line stitch (49 and Market).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar