onsdag 18 januari 2017

BLÅTT KOLLAGESTÄMPLAT ALSTER MED STÄMPLAR FRÅN GUMMIAPAN

Den här gången har jag gått "all in" med stämplar från Gummiapan.
Här har du först en helhetsbild, som jag sedan styckar upp i mindre bitar.
Jag benämner stämplarna vid namn, så att du kan hitta dem i Gummiapans webbshop :).


fjäril - mellan
stor randig stjärna
slitna streck
streck
zigzag-söm
göteborg (frankering)
krumelur
prickig chevron
sifferserie


kugghjul 
epic 
tegelvägg
notes 
hjärtan 
kaffefläck 
små/stora skruvskallar 
sliten rutig bakgrund



love




notes

Jag har stämplat med VersaFine-bläck, svart och rött samt blå nyanser av Archival ink. 

2 kommentarer:

  1. Är allt stämplar? Eller har du även gjort något annat med bakgrunden? Den är sååå snygg!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan... Vad bra att du frågar...
      Jag har färgat in bakgrunden med Brusho-pulver... ett s k pigmentpulver som man kan aktivera med vatten :). Ett fantastiskt medium :).

      Radera