lördag 13 augusti 2016

STUDIO LIGHTS LAGER PÅ LAGER-STÄMPLAR :)

Åååh, vad det är roligt att leka med stämplar och stämpeldynor... Och diverse stämpelverktyg, givetvis (tänker på MISTI) :). MISTI finns i tre storlekar... Här ser du dem i en film jag gjort...




Du hittar alla storlekarna hos Scrapbruket:
MINI

Jag förälskade mig i de där lager på lager-stämplarna från Light Studio (bilder nedanför), med både blommor och fjärilar... Jag fick hem några paket i torsdags och var inte sen med att kasta mig över dem, med de nya stämpeldynorna från Archival ink :).

Vid första provstämplingen gick det bra, vilket gav mig större självförtroende att fortsätta :).


Här är några av de andra lager på lager-stämplarna som Studio Light har att erbjuda :). Scrapbruket tar hem dem så fort de bara kan. Det blev en väldig rusning på dem, när jag tjoade till på Fejsan häromdagen... :). 


 Här är fjärilarna...

Det är bra instruktioner på baksidan, som hjälper en att placera stämplarna rätt :). 

Här är några av mina nya stämpeldynor från Archival ink... 


Här är också en film om hur jag märkt mina dynor med etiketter, som jag gjort i Word.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar