lördag 16 juli 2016

ännu en MIXED MEDIA-LAYOUT, där jag liftat Georgia Heald :).

Det här konceptet har verkligen fångat mitt öga och min lust att duplicera och göra om och om igen :). Sicken tur att jag hittade Georgia Healds underbara video på youtube, som kickade igång min skaparlust igen :).
Jag har använt mig av liknande produkter i denna layout, som du även finner i tidigare inlägg:

 

Den här gången har jag använt mig av ett foto på en vacker katt :).
Här har jag gått loss med texturstämplar från Finnabair (Checkered)/Prima (Brick), CreaLies (Sparkle 11), ostduk (cheese cloth), utstansad ram (Sizzix/Spellbinders) tillsammans med akrylfärg och enamelpulver (fran-tage), sugrör, knappar, vit gesso, utstansade ord i vit mossgummi m m. 



Här ser du att jag äntligen fått användning för mina skrotjakts-fynd :). Jag har limmat fast en stor mellanring (washer) och något annat tilltrampat... tillsammans med knappar, pärlor (mini prills), gem o s v :). 



Det är kul att få användning för genomskinligt embossingpulver, gamla boksidor, punchinella, pärlsnöre, distress stain-färger, utstansade saker (fjäril (Memory Box)), genomskinliga bubblor, mönsterpapper, snöre, tissue tape/washi tape, matt-halkskyddsnät m m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar