söndag 26 juli 2015

LOGGA TILL STÄMPLINGSGRUPP PÅ FACEBOOK

Jag har gjort en logga till en stämplingsgrupp som jag "skapat" på Facebook. Jag har använt mig av kamerastämplar från Vilda Stamps. 



kamera-kit V798
kamera-strip V653
2 filmremsor V709




Jag har också filmat del-processen när jag gör den s k paper-piecing-delen...



Jag färglägger med akvarell-pennor från Spectrum Noir - Aqua... Det finns fyra olika kit att välja bland;
Nature, Essentials, Floral, Primary

Jag har gjort en färgkarta - som jag laminerat och sedan strukit på färgerna - för att se hur färgerna ser ut - i kontrast mot pennkorkarnas färger. Jag tyckte nämligen inte att de stämde överens i alla fall.

Jag har stansat ut det orange ordet i mossgummi med en stansmall från Technique Tuesday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar