söndag 15 mars 2015

ÄNGELKORT TILL DENISÄNGELPROJEKTET

När Usha Deminger, Petra Pragert Boberg, Monika Niklasson, Agneta Johansson och jag satt hemma hos mig och gjorde kort till förmån för DenisÄngelProjektet, kom jag på att det kunde vara käckt att använda sig av de uppstämplade motiv från the Greeting Farm som jag hade i en pärm. Jag hittade den här söta ängel-Anyan (Angel Anya) och blev så glad :-).
Dumt nog, har jag sålt stämpeln, och känner i skrivande stund att jag gärna skulle köpa tillbaka den och några andra stämplar från the Greeting Farm, om jag bara kunde...


Jag har också använt mig av mönsterpapper, vilket känns som en evighet sen... Men på något sätt klickade det den 14 mars... Nog för att jag har mycket papper och uppstämplade motiv hemma, men på det här sättet kan jag ju minska på skörden, skänka de färdiga alstren till förmån för DenisÄngelProjektet och känna att jag gör skillnad på samma gång :).
Win-Win, så att säga :). 


Den underbara polaroidramen har jag stansat ut med en form från (Amy Tangerine) American Crafts - (Associate??? (svårt att tyda namnet på den...) plus one).

Här ser du kortet i sin helhet... "Inte bara ett år äldre - utan även ett år bättre!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar