tisdag 3 mars 2015

DISTRESSKURS HOS PYSSELSKAFFERIET I GÅNGHESTER

Den senaste tiden har jag gått "all in" för distressprodukter och andra Tim Holtz-produkter :). 

Jag kommer att ha en distresskurs hos Pysselskafferiet i Gånghester (strax utanför Borås), lördagen den 21 mars kl 10-13. Det finns några platser kvar, så jag tänkte locka in er den här vägen :).

Jag kommer att visa hur man kan jobba med olika distressprodukter:
distress stain
distress paint
distress spray stain
distress ink-dynor
m m




Här är lite mer info om själva kursen...

DISTRESSKURS med Sari LÖRDAGEN DEN 21/3,
klockan 10:00-13:00.


Distressdynorna bjuder på många möjligheter till kreativt skapande. På denna allmänna kurs får du lära dig flera olika tekniker (hur man kan göra egna bakgrunder, hur man kan stämpla med distressdynor m m) och avslutar sedan med att göra färdiga alster av det vi lekt med. 

Det kan hända att jag smyger in fler distressprodukter, utstansade figurer, torrembossing-foldrar, stenciler, stämplar m m under kursen. Kursen lämpar sig för både nybörjare och erfarna. 

PRIS:350 kr/person
Allt grundmaterial ingår, men ta gärna med dig ett silikonark och en embossingfön, så kortar vi ned torktiderna och undviker att söla på Stinas fina bord.
Jag bjuder på fika – troligtvis någon mjuk kaka och lite annat tilltugg. Säg till om du är allergisk mot något. 


ANMÄLAN:
Anmäl dig till kursansvarig,
Sari Hänninen, via:


mejl; sarihanninen9@gmail.com
facebook; (sök efter mitt namn)
sms; 0722-20 80 99. 


Max antal deltagare är 8 st. 


Betalning i förskott, senast fredagen den 13 mars 2015 (betalningsinfo kommer efter anmälan). Anmälan är bindande. 

Kursen startar, vid minst 5 deltagande. 


Om du har några frågor, eller önskar gå på kurs vid ett annat datum, kan du kontakta Sari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar