lördag 1 november 2014

PROJECT LIFE - LEK MED STÄMPLAR

Jag kände för att prova en massa stämplar jag nyligen köpt. De måste ju köras in, menar jag :-). Jag har stämplat med olika nyanser av Archival ink.



Jag hade ingen särskild plan när jag började, utan lät fantasin föra mig från det ena till det andra :).
Jag började med att stämpla strecken med prickarna på två kort. Därefter fortsatte jag med olika mönsterstämplar:
Vintage handwriting - Itty Bitty (ljusgul text)
Circles - Prima (honungsgul punchinella-rest)
Bricks - Prima (tegelstensvägg)
Honeycomb - Prima (blå "punchinella")
Time Traveler - Prima (now is the time)
Remember - Hero Arts (journaling-kort på vänster sida... kort med linjer, ordet memories)


Därefter fortsatte jag med:
Victoria - Prima (kollage-tjej)
Happy Snaps - KaiserCraft (små söta uttryck...)
Journaling - Simple Stories
Are we there yet - Technique Tuesday (moments)
Parisian Anthology - Pink Paislee (fjäril, sido-swirl, halvcirkel-swirl - kolla bilden ovan)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar