lördag 10 maj 2014

ETT KORT MED PASTELLSPRAYAD RAM

En av utmaningarna på fruarna Liljas scrapträff - tidigare i april - hade "kraven" pastell, rosor och ordet du...
Jag, som precis bläddrat bland de stämplar jag råkat få med mig, blev glad över att äntligen få användning för den här stämpeln (jag tycker om dig för att du är du) :-).

Jag har använt mig av en kortbas i kraft/paper bag-färgad brun härlig nyans.
Jag skar till en bit papper från en bok.
Och sen, stansade jag även ut den fina ramen från memory box (victorian frame set) i kraft-papper.
Jag sprayade med orange och blå spray och avslutade det hela med vit Memory mists-spray.
Innerramen färgade jag in med någon orangeliknande distressdyna. Även på den, har jag sprayat med vit spray.


Jag limmade på några rosor för att fånga pastelltemat ännu mer.
Etiketten med texten har jag färglagt med mustard seed distress ink.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar