fredag 24 maj 2013

ETT GRATTISKORT TILL EN COOL BRUD :-)

Jag gillar stämplarna som Kenny K ritar. Den här sköningen heter Socialite.
Den här gången färglade jag med ett mål, det skulle nämligen bli ett grattiskort utav detta motiv...  Färgerna gul, orange, grå och ljusblå "talade" till mig och jag lät dem guida mig framåt när jag färglade med copicpennorna.


Sen tog jag vara på det stora frimärket från Tim Holtz stansmall (postage mark), en bit serietidning, en smal utstansad filmremsa (mini filmstrip) och en view master-snurra (picture wheel) och satte dem på ett orange cardstock som jag bigade med Martha Stewarts lilla bigbräda (mini scoring board).

Siffrorna 41 stansade jag fram i ljusblått med hjälp av Timpans alfabetsstansmall Wordplay.


Det stora frimärket är helt underbart i mitt tycke, som "matta" till diverse saker,i det här fallet en sida från serietidningen Helgonet :-).


 Och view master-snurran gör sig nog på vilket projekt som helst :-). Jag har stansat ut det i grovgrängat 300 g akvarellpapper.


Grattis, Ulrika! Det var din dag tidigare i maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar