söndag 3 mars 2013

HONEYCOMB PAPER - DRAGSPELSPAPPER

När jag såg den här videon, så kände jag att jag bara måste få tag i detta! Omedelbums!
Snacka om att kunna göra fräcka 3D-effekter på sina alster!
Den enda nackdelen är att det verkar vara en dyr produkt!

 
Och när jag sökte på nätet efter var jag kunde köpa det, fann jag att man faktiskt kan göra det själv, även om det är ganska tidsödande och klistrigt...
Men det verkar bli billigare :-)...
Sen är ju frågan hur MYCKET jag kommer att behöva... Kanske är det bättre att köpa sig en liten bit för att se om jag verkligen gillar det eller inte :-).
 
 
Och här visar duktiga Shelly Hickox hur du kan göra fint dragspelspapper med stämplade motiv mellan lagren :-).
 
 

1 kommentar:

  1. Får bli å köpa massa julklockor med sånt papper i.

    SvaraRadera