tisdag 19 mars 2013

KLIPPDOCKS-STÄMPLAR FRÅN PRIMA MARKETING OCH STAMPINGTON STAMPS

Jag sitter och letar efter mixed media-dockstämplar från Prima och ramlar över detta... Scrap n crop visar upp en massa fantasifulla klippdocke-stämplar från Stampington stamps. Tänk att jag skall börja få intresse för sådant här nu också :-). Det är allt lite steampunk över det hela... En figur som börjar med något och slutar med något helt annat :-).

Här är en härlig video som visar en jättehög med stora tags från Prima. Jag tror att den hamnar på min önskelista, så där superfort :-). Och de där mixed media-dockstämplarna får mig att bli tokig. Jag jagar dem som en besatt just nu :).



1 kommentar:

  1. Kul att du hittade tags och doll-stamps hos mig - En liten butik. Hoppas du får riktigt kul med det du beställt och visa gärna vad du hittar på! //Lotta

    SvaraRadera