torsdag 7 mars 2013

Dags för en ny blogg, TheNorsuGirl crafts

Jag tänkte att jag skulle starta om min bloggverksamhet, så att jag slipper logga in och ut på flera e-postkonton för att kunna göra det. Jag vill också förena min youtubekanal - med smeknamnet thenorsugirl (Sari Hänninen) - med bloggen - för att få en tydlig röd linje genom allt :-).

Jag hoppas att det skall vara lätt att ändra språk genom översättningskanalen, i annat fall får jag försöka mig på att skriva även på engelska i framtiden.

Tanken är att jag skall lägga upp saker som passar inom följande kategorier:
  • Specialkort
  • Stansar och Stansmallar
  • Tips och tricks
  • Minialbum
  • Scrapbooking
  • Mixed Media
  • Olika tekniker
  • Nyheter
  • Alter
  • Journaler
  • Verktyg och maskiner
  • Jul
  • Halloween
  • Distress
  • Vilda Stamps
  • Scrapbruket
  • Handledningar
  • Stämplar
  • Stenciler/Masker
  • Inspiration

Listan kommer säkert att bli längre, vad tiden lider, men Ambitionen är att göra en renare blogg den här gången :-).

Om du vill se vad jag gjort tidigare, kan du följa länkarna nedan till mina gamla bloggar..

Saris pysselblogg
Saris pyssliga sida

Jag kommer att lägga upp mina egna alster, varvart med information om nya produkter och andras fantastiska alster.

2 kommentarer:

  1. Hej Sari!
    Så fin din nya blogg är. Kommer att följa den troget så som jag följt dina tidigare bloggar. Tack för att du låter dem vara kvar. Finns SÅÅÅ mycket bra information på dem!
    Sedan är jag lite nyfiken på ditt smeknamn - The Norsu Girl - Var kommer det från/ hur fick du det?
    Må så gott! A-K i Moskva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna-Karin! Jag har tänkt på dig den sista tiden, skall du veta, när jag tänkt tillbaka på sommaren som var :-).
      Jag hoppas att du har det bra i Moskva :-).
      norsu betyder elefant på finska, och jag har samlat på elefanter så länge jag kan minnas :-).

      Radera