onsdag 19 september 2012

EN LITEN AFFIRMATIONSJOURNAL - DEL 6

You can't have everything - Where would you put it?
Du kan inte få allting, för var skall du få plats med det? Det här är så typiskt mig... Jag vill ha "allt", både det jag har sen innan och allt annat fint jag blir kär i... Till slut blir det för trångt i hemmet och då får jag panik... Vad skall jag göra av allt???

Nu blir det en färgglad layout att ta del av, gott folk :-).



Jag har sprayat med både rosa, blått, gult och grönt. Jag ville testa på att göra det så mångfärgat som möjligt, utan att det blev för rörigt!!!

Sen har jag stämplat med många av samma stämplar jag tidigare använt... t ex filmstripstämpeln, cirkelstämpeln (varmgul färg), rutmönster och telefonkiosk. Jag har också använt negativet av lövstencilen jag använde på en annan layout. Även hönsnät-stencilen kom till användning tillsammansm med en brun sprayfärg.



Här ser du också hur fräckt det blir med s k washi tape (dekorativ papperstejp).



1 kommentar: