måndag 18 juli 2011

Kort till salu - Cards for sale

Hejsan. Jag tänkte bara låta er veta att jag beslutat mig för att sälja några handgjorda kort. Jag har lagt upp en länk till dem i en egen flik här i bloggen. Du hittar dem givetvis också i till salu-bloggen :-).

Här är diverse kort.
Och här är halloweenkort.

Frakt och kostnader för internationella pengaöverföringar tillkommer. 

...

Hi there. I just thought I'd let you know, that I've decided on selling some of my handmade cards. I've got a separate page here on the blog - with links to them - but I also have them linked here:

Regular cards - diverse themes
Halloween cards

If you are buying internationally (I live in Sweden) - I'll have to charge for money transfers plus shipping. 

1 kommentar:

  1. Hej! Jaså? :S Det ska vara samma som i min blogg.
    Nåja, ni har båda rätt fast du har lite mer rätt.
    Det finns kassetter som inte funkar i den. Men de är bara gjorda för de två nyaste maskinerna. Men resten och då pratar vi över 250 stycken kassetter funkar bara bra i din,expressions (min) och create. Men de som heter Imagine funkar INTE. Övriga funkar bra.

    Nya finns att köpa hos engströms tex: http://www.engstroms.se/webshop/contents/sv/d76.html

    Men jag måste vara ärlig och säga att USA(AKA ebay eller andra sidor) är mycket, mycket billigare.. Det skiljer 1000 kr mellan priserna här och i USA.

    SvaraRadera