fredag 13 maj 2011

Söta Oliver skall ut och resa

Tänk så handikappad man känner sig när bloggvärden inte är aktiv... Jag har väntat hela dagen på att få blogga om detta... Och nu hoppas jag att det funkar igen... :-).

...

Ja, det verkar bli en hel del alster med resetema från mig denna vår.
Denna söta Oliverkille från The Greeting Farm, får mitt hjärta att banka några extraslag, helt enkelt för att jag tänker tillbaka på min barndom och de gånger jag tittade på Huckleberry Finn-filmer. För mig är Oliver = Huckleberry Finn.


Den här gången har jag inte gjort ett kort, som jag brukar. Jag har istället gjort ett staffli till bilden. 


Här får ni några fler närbilder på alla härliga resestämplar... Många av dem kommer från ett reseset från Artemio.


Andra kommer från Hero Arts.


Huckleberry... Näe, förlåt... Oliver är färglagd med Copicpennor :-).




5 kommentarer: