måndag 18 april 2011

Leslie skall ut och resa

Här är sköna Leslie från the Greeting Farm. Hon finns i det nya STORA stämpelsetet som kallas för Creepin.



Och jag måste nog medge att jag haft Rimna som förebild när jag gjort detta kort :-). Jag som är i en sån resefeber-fas, kan ju bara inte låta bli att göra kort och andra alster med just resetema... :-).




Jag har använt mig främst av följande stämpelset:
Artemio -
Hero Arts - Travel journal

Du hittar nästan allt material hos Scrap & Hobby!


4 kommentarer:

  1. Hej Sari

    Ett jättefint kort som vanligt och tack för alla inspirerande videos som du hittar åt oss!
    Du har något att hämta i min blogg.

    Kram MarieG

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt kort!!! Rimna är en bra förebild men det är min själ du med :-)

    Glad påsk!

    SvaraRadera